niedziela, 24 sierpnia 2014

Koszyk sklejany - efekt rustykalny

Do wykonania tego koszyka zainspirowała mnie moja koleżanka z daleka Anita. Kiedy zobaczyłam jej koszyczek wykonany tym sposobem nie mogłam się powstrzymać i od razu postanowiłam wykonać swój koszyk tą metodą.
Dno koszyka oraz spód wykonujemy w ten sposób: rureczki sklejamy w rulonik tak jakby robimy ślimaczka a następnie wszystko dokładnie smarujemy klejem (ja używam Vikolu). Boki wykonujemy z tekturki i na nią naklejamy rurki. Boki również dla utrwalenia i stabilności pokrywamy klejem. Efekt rustykalny koszyka uzyskujemy przez pomalowanie go rozcieńczoną z wodą farbą akrylową w kolorze czerwonym. Kiedy koszyk wyschnie muskamy delikatnie niewielką ilością białej farby akrylowej (pędzelek musi być prawie suchy oraz musi mieć ściętą na prosto główkę). Efekt jest naprawdę wspaniały. Koszyk służy jako pudełeczko na gumki do włosów - w końcu ich nie gubię ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz